Seviye Sistemi (2023)
Seviye Sistemi, belirlediğiniz bir sınıfta ilerlemenizi, seviyeler geçerek ödüller kazanmanızı sağlar.
Oyuncunun sınıfı yeteneğine göre otomatik belirlenir. Oyuncu;
- Animal Taming 100 olduğunda Hayvan Eğitmenliği Sınıfı
- Swordsmanship/Fencing/Mace Fighting 100 olduğunda Savaşçı Sınıfı
- Magery 100 olduğunda Büyücü Sınıfı
- Archery 100 olduğunda Okçu Sınıfı üyesi olur
Deneyim Kazanmak ve Seviye Atlamak
Bir sınıfta ilerlemek için deneyim puanı kazanmalısınız. Belli sayıda deneyim puanı kazandığınızda bir üst seviyeye yükselirsiniz. Üst seviye için kazanmanız gereken deneyim puanı miktarı seviyeniz arttıkça artar.Ayrıca bazı seviyelerin tamamlanması için belirli görevlerin tamamlanması veya sınıfınızın temel yeteneğinin belli bir seviyede olması gerekir.Bunlar [seviye komutundan takip edilebilir.
Hayvan Eğitmenliği Sınıfı
Hayvan eğitmenliği sınıfında deneyim kazanmak için yaratık öldürmelisiniz. Bulunduğunuz seviyeye göre aşağıdaki yaratıklardan deneyim puanı kazanabilirsiniz:- Tüm yaratıklar güçlerine göre deneyim puanı verir.
- Baskın yaratıkları ve bozulmuş erdemler etkinliği yaratıkları da deneyim puanı verir.
- Tamamladığınız bireysel görevler ve topluluk görevleri deneyim puanı verir.
Seviye ekranında Gereksinimler bölümünde bir sonraki seviyeye yükselebilmek için gerekli yetenek değeri ve bir sonraki seviyeye atlamanız durumunda kazanacağınız ödüller yazmaktadır.
Sınıfınızla ilgili yeteneklerin üst limitlerini 120.0'ye kadar seviyeniz arttıkça kazandığınız yetenek geliştirme puanlarını kullanarak Yetenek Geliştirme bölümünden arttırabilirsiniz. Atladığınız bazı seviyeler için 1 yetenek geliştirme puanı kazanırsınız.
Bazı seviyelerin Animal Taming yetenek gereksinimi bulunur. Eğer bir üst seviyede sahip olduğunuzdan daha fazla yeteneğe ihtiyaç duyuluyorsa puanınızı sadece Animal Taming için kullanmanız gerekir.
Bilgi: Hayvan Eğitmenliği Sınıfına ait deneyim ve yetenek gereksinim tablosu için buraya tıklayın.
Savaşçı Sınıflarda Deneyim Kazanmak
Savaşçı, Büyücü ve Okçu sınıfları üyeleri yaratık öldürerek ya da diğer oyuncuları öldürerek seviyelerini arttırabilirler. Başka bir oyuncunun öldürülmesiyle kazanılan deneyim puanı, ölen oyuncunun seviyesine ve birtakım özelliklerine (kill, yetenek toplamı vb.) bağlıdır.İlgili Yazılar
- Seviye Sistemi
- Artifact Seviyeleri
- Seviye Yaratıkları
- Seviye Görevleri
- DF / Paragon Puanı Sistemi
- Sur Sistemi
- Kullanılan Luck Sistemi
- Erdem (Virtue) Sistemi
- Faction Sistemi
- Faction Sistemi Aktif Edildi
- Market Sisteminden Yararlanmak
- DF / Paragon Puan Sistemi (Yeni)
- Aile Sistemi
- Guild Sistemi
- Eşya Sigortalamak (Insurance Sistemi)
- Luck Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Küfür Sistemi
- Seviye Sistemi
- Madalya Sistemi
- Referans Sistemi
- Market Sistemi
- Başarı Sistemi
- Sosyal Puan Sistemi
- Artifact Sistemi
- Arena Sistemi
- Topluluk Sistemi
- Guild Sistemi (2019)
- Kule Sistemi
- Bodcu Sistemi
- Artifact Sistemi (2020)
- Açık Arttırma Sistemi
- Luck Sistemi (2020)
- Topluluk Sistemi (2021)
- Bodcu Sistemi (2021)
- Paragon Sistemi ve Minor Artifactler
- Zindan Sistemi
- Luck Sistemi (2021)
- Baskın Sistemi
- Yeni Bireysel Görev Sistemi
- Ambar Sistemi
- Zindan Sistemi
- Amblem Sistemi
- Şampiyon Sistemi
- Bireysel Görev Listesi (2023)
- Major Artifact Listesi (2023)